4 תשובות
אהה הבנתי
אתן בקשר טוב? אם כן תגידי לה בצחוק מה עם הכסף או שתגידי לה ואי איך בא לי לקנות טוסט יש עליך כסף?
הקיצר שתלכו לקיוסק/מסעדה תבקשי ממנה לשלם עליך
שואל השאלה:
לא הסברתי טוב. הבאתי לה 154 שקל.
מתוכם היא שלמה לי 120. נותר לה להחזיר לי 34
אנונימית
אם היא שילמה חצי זה אומר שהיא חייבת לך 17 שקל פשוט שחררי זה סהכ 17 שקל..