4 תשובות
זו לא אפליקציה, זה אפשרות שמגיעה עם אייפון 4s.
וכל המכשירים האחרים שאתה רואה שנמצאים עם זה (חוץ מאייפד 3 שבקרוב יקבל את האפשרות גם הוא) זה דרך פריצה, אבל זה לא חוקי, ומאוד מסובך להתקין את זה.
(קוראים לזה spire)
וכל המכשירים האחרים שאתה רואה שנמצאים עם זה (חוץ מאייפד 3 שבקרוב יקבל את האפשרות גם הוא) זה דרך פריצה, אבל זה לא חוקי, ומאוד מסובך להתקין את זה.
(קוראים לזה spire)
גם אני ממש ממש רציתי להוריד ואז הבנתי שזה לא טוב
אני יכולה רק להגיד לך שמי שמוריד אותה מהסידיה לא משתמש בה. בנוסף היא באנגלית והיא לא מבינה את המבטא הישראלי. וכשמורידם אותה היא ממש ממש מאטה את המכשיר ולפעמים תוקעת אותו מניסיון שלי ושל חברים זה לא שווה
יש לי evi שהורדתי מהפריצה