13 תשובות
כן תזונאי
זה יפגע לך בהתפתחות אם לא תעלה במשקל מציעה לך מאוד לגשת לתזונאי/ת
אץה גבוה זה למה אתה גם נראה רזה תלך לתזונטאית תעשה לך תפריט וזה ותתחיל להתאמן ולעבוד על מסת שריר ואתה תראה תוצאות
תודה על המינוסים..-_-
שואל השאלה:
איך הולכים לתנוזאי?
ואני לא כזה גבוה ביחס לגיל
אנונימי
אתה בתת משקל...
לך לתזונאית ותנסה גם להשמין קצת או לפתח שרירים
אנונימי
לא אמרצי בגיל אמרתי בכללי שאתה גבוה ושגובהים הגוף נראה צר יותר כאילו אם הייתה 1.60 באותו משקל הייתה נראה אחרת.
^מה זה משנה שהוא גבוה.. הוא בתת משקל!
אני לא אמרתי שהוא לא בתת משקל חח. לא אמרתי שבגלל שהוא גבוה זה אומר שהמשקל בסדר אתם לא מבינים מה שאני אומרת נכון אלוהים
^חחח אז תתנסחי יותר טוב
איןליכוח ואתה יודע שאני בן אדם עצלן חח
זה לא משקל בריא.
שואל השאלה:
איך זה בריא ואני רואה את הצלעות שלי ממש בולטות? (לא ברמה מוגזמת)
אנונימי
גם חבר שלי כזה, הוא אוכל מלא והוא לא עולה במשקל. אין מה לעשות.

גם אם הוא יתאמן בחדר הכושר הגוף שלו יפרק מאוד מהר את השרירים בגלל חילוף חומרים מהיר. אבל אל תדאג עם הגיל זה דועך.
טעות, לגוף יותר קל לפרק שרירים מאשר לפרק שומן - גליקוגן. זה למה כשאתה מפסיק להתאמן אתה מאבד שרירים מהר יותר משומן.