17 תשובות
אחת מהדרכים היחידות לטפל ב-OCD זה לנפץ את הקיום של אותה מחשבה. אתה צריך למצוא איפשהו את המקום בו תוכל להוכיח את אי הקיום שלו.
שואל השאלה:
למה שאני יכתוב ספאם כזה ארוך? קראת בכלל מה שכתבתי שאת מגיבה שאמרתי אל תגידו לי "שאין דבר כזה"
יש הרבה מאוד סוגים של OCD ואנשים רבים לא לוקחים את האבחנה הזו מספיק ברצינות כשהם שומעים על זה ואם בכלל שמעו על זה.
שואל השאלה:
את לא יודעת מה עברתי, טוב? אוקיי סבבה אז יש לי בעיה במוח לא אכפת לי
מה לגבי להוכיח לעצמך שזה לא קיים?
לא להדחיק את המחשבות, אלא לקבל אותן ולדבר איתן. למשל יש לך מחשבה שאומורת ''לילד הזה יש פיה ובגלל זה הוא ככה וככה'' ואתה תוכיח לעצמך שהמחשבה לא הגיונית ויש הסבר ריאלי לכל מה שמתרחש.
אתה גם יכול להחליף את הכדורים והפסיכולוג אם הם לא עוזרים.
שואל השאלה:
וואו Bullet תיארת בול את המחשבה שלי
איך אתה מנסה לבטל את המחשבות שלך?

וכמו שאמרו מעלי- אתה צריך לקבל את המחשבות שלך ולא להדחיק אותן.
גם לי יש OCD ואני מרגישה מצוין בעקבות טיפול קוגנטיבי התנהגותי.
עכשיו אני קול עם המחשבות שלי.
אנונימית
זה בסדר לחשוב ככה ואני האמת לא חושבת שיש לך בעיה נפשית חוץ מחרדה או משהו כזה (אנלא פסיכולוגית או משהו אז זה לא ממש מקצועי כן?
אתה פשוט סוג של חושב שהסדרה אמיתית אז פשוט תפסיק לראות אותה ופעם הבאה שאתה רואה מישהו וחושב שיש לו פיות תחשוב לעמך מה ההסבר ההגיוני לזה
ואי גם לי היה את זה רק עם הסרט הטינה אז תאמין לי שעדיף לחשוב על פיות מאשר רוחות שיהרגו אותך. זה איכשהו עבר לי לפעמים חוזר פשוט כל פעם שאתה חושב על זה תשמע מוזיקה או כל דבר שיעזור לך לא לחשוב על זה ובמשך תקופה אצלי לקח הרבה זמן המחשבה תתחיל להעלם. לי לא נעלמה לגמריי אבל זה השתפר ממש (אם לא תנסה להרגיל את עצמך לא לחשוב על יקח הרבה מאוד זמן עד שתצליח להיפטר מזה)
אנונימית
לפי דעתי כדאי ללכת לפסיכיאטר ולא לפסיכולוג. פסיכיאטר פשוט יותר ממוקצע ומנוסה מפסיכולוג ויש לו הרשאה לתת לך כדורים בעלי השפעה טובה יותר ממה שאתה לוקח כרגע. אין לך ממה להתבייש כל אחד וצרותיו שלו.. לדעתי כדאי שתשתף את הפסיכולוג בכל מה שרשמת כאן (לדעתי לפסיכיאטר יהיה יותר יעיל בהרבה) ותראה מה הוא אומר לגבי זה. אולי תהיה לו עצה טובה בשבילך ולווא דווקא דרך תרופות. אולי דווקא דרך עבודה על המוח, דמיון מודרך, תרגילי נשימה או חשיבה כדי לעבוד על המוח ועוד.. אבל חשוב שלא תסתובב עם התחושה והמחשבה הזאת של מה שרשמת בפרט (!) לבד בלי לשתף איש מקצוע.
שואל השאלה:
אנונימית את יכולה לשלוח לי פרטי?
לי אין הורי פיות אם אתה רוצה לדעת
שואל השאלה:
דיי לצחוק עלי! ^^^
אני אגיד לך בכנות, אני גם סובלת מזה, השלמתי עם זה בתור חלק מהאופי. לא סיפרתי לאף אחד, לא רוצה שיצחקו עלי ויחשבו שאני מוזרה. אני לא רוצה להשתמש בכדורים כי אני נגד זה. אין לי מושג איך למצוא לזה דרך, אין לי מושג איך זה ייפסק, פשוט הפסקתי להלחם, כל פעם שיש לי מחשבה טורדנית אני זורמת איתה, זה גורם לי להראות מוזר ולהרגיש מוזר ואני חיה עם זה.
אז כן, יוצא שאני רצה את כל הדרך חזרה הביתה כי החלטתי שהדלת לא נעולה למרות שהיא כן. אני מאחרת הרבה לבית ספר בגלל זה.
אנונימית
תחשןב שזה די בלתי אפשרי כי כמו שיש ילדים שמתים ברחובות במדינות עולם שלישי או שגוועים ברעב; שבשואה לא היה דבר כזה, לנוער בסיכון, אנשים אובדניים וכו'... אם היה להם כאלה הם לא היו עוברים את מה שהם עוברים.
לא צחקתי עליך
בנאדם יקר,
תשמע
אתה צריך לפעול בכמה רמות:
-קודם כל להיות כמה שיותר בעשייה (=ככל שיותר תהיה בעשייה אז ככה פחות תחשוב מחשבות רעות, או לפחות תצמצם את היקף המחשבות הרעות)
-תאכל בריא לפי תזונאית (=שינוי תזונה יכול לשנות אותך לחלוטין)
-תעשה לך סדר יום קבוע
-תתן תשובות אחרות למה שאתה רואה ויותר הגיוניות
כל פעם תמצא את האי-היגיון שבזה
-תעשה לעצמך אוטוסוגסטיה (=שיכנוע עצמי) שמה שאתה רואה זה לא ככה
' אני אומר לעצמי שוב ושוב ושוב שמה שאני חושב ורואה אינו הגיוני'
-תשים יד על הלב ותגיד לעצמך: 'אני הופך את הנגיעה בלב ל -ריפלקס מותנה, וכל פעם שאעשה את זה אתחבר לעוצמות ולבטחון שלי
-NLP גם שיטה מעולה לתכנות תת המודע
-ספורט כל יום ואומנות לחימה מעולה
-יוגה תעזור להירגע
-פרחי באך בהתאמה אישית עוזר ל: רגיעה, ביטחון, שינוי האופן שבו אתה חושב וכו
-תשמע גם מספיק דוגמאות מאחרים שעברו את זה, ככה שגם אתה יכול לנצח את המחשבות הללו
-תכיר בת-זוג שתחזק אותך גם
-תתחבר עם חברים חדשים

בהצלחה אחי היקר