התחברות
הרשמה
מה זה הסימן -L למעלה או למטע?
8 ביולי 2012, 14:02
מה זה
מושגים
סימנים
2 תשובות
לוזר.. נראלי אם לזה את מתכוונת.
A
Abi^Avril
שואל השאלה:
יש סימן אחד של.l. ו m
k
king337
באותו הנושא:
איך כותבים: למטה או למטע?
מה הסימן הזה שנראה כמו צלב רק עם עיגול למעלה? ומה הוא מסמן?
מה זה החץ הזה למעלה ליד הסימן של השעון מעורר? בשורה למעלה איפה שכתובה השעה
למה כשאני מחברת אוזניות לפלאפון זה לא מראה לי את הסימן הקטן הזה למעלה? (הוא כן קולט אותן כי אני שומעת בהן שירים)
כתיבת מעלות צלזיוס בתוכנת Word - איך עושים סימן של מעלות צלזיוס בוורד?
איך קוראים לסימן הזה שכל האצבעות קמוצות לאגרוף אבל רק האגודל למעלה? (כמו שיש אות ניצחון, מה זה אומר כשעושים כך?) תודה.
מה זה אומר אם היה לי סימן של עין בפלאפון? למעלה ליד כל השעה והסוללה?
איך מעלים את האחוז בסוללה בלי מטען?
יש לי למעלה באייפון סימן למעלה של מנעול וחץ מעוגל מסביב איך מבטלים את זה?
איך עושים סימן של זווית במחשב? (לא העיגול הקטן למעלה אלא כזה סימן שרושמים ליד הזוית, A ויש לידה סימן..) *** לעונים
יש לי סימן באייפון למעלה ליד הסוללה סימן כאזה של טלפון (שפורפרת) וחץ מישהו יודע מזה אומר?