2 תשובות
לדעתי לא כדאי כי אז פחות תתרכז בשיעורים ועם החברים הטובים פשוט תהיה בהפסקה אין לך מה לעשות איתם בזמן השיעור גם ככה
ובמיוחד שיש לך גם ידידות בכיתה :)
הקראש ישתנה עם הזמן... מציע לך לעבור כיתה... אני עברתי ואני מרוצה מכך