אז ככה ישלי 5 תמונות בפורים שאהבתי באלי לעלות אותם(עם התחפושת) ולא יכלתי לעלות אותם ביום של פורים כי מת לי הטלפון בול יום לפני זה ואז ביום ראשון הוא חזר מתיקון עכשיו מתי כדי לי יותר לעלות חמישי\שישי? ובאיזה שעה? וגם מה לרשום?(חשבתי על purim2018 אבל נראלי שזה יהיה מוזר כי כבר עבר פורים)