5 תשובות
מישהו חיטט באף ומצא אותו
אנונימי
בלה בלה זה לא ממש נכון, האטום מורכב מגרעין של פרוטונים וניוטרונים, כשלפרוטונים מטען חשמלי חיובי ולניוטרונים אין מטען, והם מוקפים באלקרטונים, שהם עם מטען שלילי. כל החלקיקים האלה גם מורכבים מחלקיקים קטנים יותר שנקראים קוורקים, והבוזון היגס או החלקיק האלוהי הוא סוג של קוורק ממה שהבנתי
פעם היו טוענים שהחלקיק הכי קטן הוא אטום עד שגילו את הניוטון וטענו שיש חלקיק יותר קטן ממנו וזה חלקיק אלוהי ומסתבר שמצאו אותו.. זה מדהים (:
זה בפיזיקה, זה חלקיק קטן שנותן בעצם מסה לכל דבר ביקום, בלעדיו כלום לא היה קיים
זה החומר שנותן לכל הגופים ביקום מסה
18