11 תשובות
חלק כבר בגיל הזה עושים את זה יחסית טבעי
לא.
כל אחד ומתי שהוא מרגיש שזה נכון לו
כל אחד ומתי שהוא מרגיש שזה נכון לו
יש הרבה ככה..
שיעשו מה שהם רוצים
שיעשו מה שהם רוצים
שמעי גם שאני הייתי בכיתה ז' התחילו להתנשק.. לפי דעתי הגיל זה כזה ח' ט' של נשיקה ראשונה אבל זה בסדר בכיתה ז'.. כל עוד הם לא מקיימים יחסי מין זה בסדר
כלום.
אני גם בכיתה ז ועד עכשיו לא היה לי חבר
וזה היה בגלל שדחיתי את זה כי לדעתי זה פשוט לא הגיל לזה
וזה היה בגלל שדחיתי את זה כי לדעתי זה פשוט לא הגיל לזה
בכיתה ז עדיין לא גדל ז
לדעתי זה גועל נפש.. ילד לא צריך להתנהג ככה... איפה התמימות של הילדים של פעם.. יש לי שכן בקושי בן 11 נמרח על החברה שלו יותר גרוע מזוגות נשואים...
אנונימית
לא הלוואי עלי בגיל הזה
בואי אני אגיד לך משהו אני חושבת שבכיתה ז' זה מוקדם מדי, אני בת 14 ועוד לא התנשקתי אבל כול אחד והרגשה שלו אני פשוט לא הרגשתי מוכנה, אולי הם כן, אולי את כן תהיי, זה כול אחת וההרגשה שלה.
אצלינו בדיוק כך, פשוט זה קצת חסר טאקט, כריחו תמצאו תזמן שלכם ולא שאנחנו כולם ביחד, וכשהערנו עם אחת הם התלוננו.
אנונימית
באותו הנושא: