2 תשובות
הדבר הכי טוב שאת יכולה לעשות הוא - להמשיך לנסות לחזור אליו, אם תצליחו, מדהים!
אם לא - תמיד תוכלי לדעת שעשית הכל ולא תתחרטי על זה שלא ניסית, יהיה לך הרבה יותר קל להמשיך הלאה כשאת יודעת שאין סיכוי לחזור, החיים ממשיכים ואני בטוח שתמצאי מישהו הרבה יותר משמעותי ואהבה הרבה יותר גדולה בחיים.

הסקס הראשון תמיד ייזכר כמשהו משמעותי מחייך, אבל החיים ממשיכים :)
תדברי איתו ותשאלי אותו אם הוא חושב שיש עוד סיכוי להציל את זה, אם הוא לא רואה אין סיבה שאת תישארי איתו עם כל הכאב את צריכה להגיד לו פשוט להתראות, ואולי את חושבת שאין עוד אף אחד שיהיה כמוהו אבל יהיה ואולי אפילו עוד כמה, את עוד תמצאי את האחד שלך וזה לא צריך להיות חד צדדי המלחמה על להשאיר את זה ולהציל את הזוגיות שלכם, אם הוא מוכן להילחם איתך נפלא