5 תשובות
פשוט תזרמי עם הנשיקה זה לא משהו שאת יכולה לתכנן זה מה שקורה באותו רגע
אני בת 14 את חושבת שזה מוקדם מדי להתנשק?
לא זה לא מוקדם מידיי להתנשק לדעתי אם את מרגישה עם זה שלמה לגמרי אפילו שזה רק נשיקה ולא עם כל אחד אז זה לגיטימי לחלוטין. פשוט לזרום עם זה אי אפשר באמת לתכנן נשיקה מראש זה הדבר הכי יפה וזורם שקיים. את תסתדרי אני בטוחה
שואל השאלה:
תודה עזרת לי מאוד!..
תודה עזרת לי מאוד!..
אנונימית
בכיף :)
באותו הנושא: