התחברות
הרשמה
מה זה ספאם? שמלא כותבים בחלק מהשאלות
4 במרץ 2018, 22:18
ספאם
תשובה אחת
שטויות, לא אמיתי.
N
Netanelll123
באותו הנושא:
זה לא ספאם כותבים פו או פה?
אנשים כותבים פה הרבה פעמים ספאם, מה זה אומר?
אתם חושבים שמערכת סטיפס צוחקת על חלק מהשאלות שאנחנו כותבים?
השאלה היא אינה ספאם ואני רציני לחלוטין, בבקשה תעזרו!
איך כותבים שוקו באנגלית? לא ספאם, באמת שואלת.
נאמני נוער יכולים לראות מי כתב את השאלה גם אם כותבים באנונימי?
השאלה הזו לא ספאם, היא קצת מגעילה, אז רק מי שעם קיבה חזקה יכנס
איך נאמנים יודעים מתי השאלה היא ספאם ומתי היא לא?
נשבעת שזה לא ספאם ובבקשה תענו לי על השאלה ואל תגידו שזה לא טוב
מה זה ספאם? למה יש כאלה שכותבים שאלה וכותבים שזה לא ספאם? למה מתכוונים?
מה זה אומר ספאם? אני רואה שמלא עונים לאנשים ספאם גרוע ספאם.. מה זה אומר?