9 תשובות
שואל השאלה:
שלחתי הצעה אני שואל צריך לחכות יום כדי שיתן לי תשובה אם הוא שולח לי איך זה עובד כי זה לא נותן לי לקנות
אנונימי
אתה צריך לחכות לסיום אין שם לפי ימים זה לפי מה שהמוכר קבע כתוב לך את זה בעמוד של המוצר.
אם נתת את המחיר הכי גבוה אתה מקבל את המוצר.
שואל השאלה:
רשום שההצעה תיהיה עד 24 שעות
אנונימי
שואל השאלה:
איך אני יודע שנתתי תמחיר הכי גבוהה יש אופציה לבדיקה?
אנונימי
אם אתה רוצה תשלח לי קישור ואני אעזור לך
תחכי קרוב לסיום ההצעה ואז תציעי יש שם תאריך ושעה שזה מסתיים.
במכרזים באי ביי אתה מגיש את ההצעת מחיר שלך.
בסיום המכרז, במידה וההצעה שלך היא הגבוהה ביותר אתה זוכה במכרז והמוצר ישלח אליך.
את לא מגישה הצעה את פשוט קונה ואז שולחים את זה אלייך בדואר
באותו הנושא: