5 תשובות
נשארתי פגוע וחסר ביטחון לכמה שנים.. עכשיו אני הרבה הרבה הרבה יותר חזק ואני לא פגוע, למדתי בדרך הכי קשה איך להתמודד עם כאלו מצבים ואני הרבה יותר חזק פיזית ונפשית היום
עברתי בריונות ארבע שנים קשות והאמת? החיים שלי השתנו מקצה לקצה בניתי את עצמי מלבני הכאב הביטחון שלי עלה בזכות האנשים המדהימים שאני מוקפת בהם למדתי לאהוב את עצמי אחרי עשר שנים שלא רציתי לצאת מהבית והיום? ואני מסוגלת לספר את כל הסיפור שלי שעברתי בלי לבכות אז לדעתי ניצחתי אותם
נ. ב עזבו את זה שחלק מהם מנסים להיות חברים שלי עכשיו כשאנחנו בתיכון כן? אוי עולם קטן
זה מחשל.. ברור שזה פוגע ויש צלקת מזה
אבל אתה לומד לאט לאט שאתה זה שתקבע את הביטחון שלך, ושאסור לעצמך לתת לאחרים להתערב ולהוריד אותך למטה
היה עלי
ואני חושבת שזה הפך אותי להיות יותר חזקה ופחות נפגעת אבל זה עכשיו, פעם הייתי פגועה נורא אבל בסוף סלחתי למי שעשה לי את זה (זה היה הכי קשה).
ועברתי את זה ואני בנאדם יותר חזק היום :)
happy אני כל כך מזדהה איתך, עברתי גם 4 שנים קשות ומלאות בבריונות וכל החיים שלי השתנו ואני באמת יותר חזק היום ולמדתי לאהוב את עצמי כי היו מורידים לי באופן קבוע את הביטחון העצמי שבקושי היה לי, אני עד היום לא יוצא מהבית כל כך, עוד מהימים ההם, זה היה עוד ביסודי ואני כיתה י' היום, יוצא רק למכון הכושר ולבית ספר, ואם אם יש אירוע או שבעה או אזכרה אז אני יוצא, או שהולכים לעשות קצת קניות, בגדים. חוץ מזה אני תמיד בבית במחשב.. אבל זה לא אומר שאני חלש נפשית ופיזית, יש לי הרבה יותר כוח וביטחון ממה שהיה לי אז בתקופה ההיא