4 תשובות
הורמונים חח.. גיל ההתבגרות וזה
אנונימית :)
זה קורה בעיקר בגיל ההתבגרות בגלל ההורמונים.
פעילות גופנית מונעת דיכאון, כנ"ל שתיית קפה יומית.
פעילות גופנית מונעת דיכאון, כנ"ל שתיית קפה יומית.
לישון! (פרח:) )
יש גם ימים כאלה (-;
באותו הנושא: