11 תשובות
שואל השאלה:
אין לי זמן לתחביבים
נכנסתי לבעיה חדשה
"תיכון"
לביוטכנולוגיה, ההורים שלי מפעילים עלי לחץ ללכת
אין לי זמן לתחביבים
נכנסתי לבעיה חדשה
"תיכון"
לביוטכנולוגיה, ההורים שלי מפעילים עלי לחץ ללכת
אנונימית
אני מנסה להראות ביטחון עצמי
שאני מאושרת ושמחה אבל זה לא משנה כלום
זה כאילו שלאנשים לא היה משנה אם אני קיימת או לא. רק לסנג'ר אותי כשצריך יודעים
שאני מאושרת ושמחה אבל זה לא משנה כלום
זה כאילו שלאנשים לא היה משנה אם אני קיימת או לא. רק לסנג'ר אותי כשצריך יודעים
שואל השאלה:
החברות שלי מרוכזות בעצמן
אחת דואגת עכשיו ליום הולדת שלה והשנייה צרחכה אותי רק כשהיא צריכה משהו
החברות שלי מרוכזות בעצמן
אחת דואגת עכשיו ליום הולדת שלה והשנייה צרחכה אותי רק כשהיא צריכה משהו
אנונימית
שואל השאלה:
על איזה כסף?
פסיכולוג לא יפתור לי את הבעיות
שום דבר לא יפתור אותם
ניסיתי לפתור אותם ואז הכל התפוצץ לי בפרצוף
אמא שלי העיפה אוצי מהבת לשש שעות
רבתי עם אבא שלי
רבתי עם חברות שלי
ובבית ספר ניסו לדכא אותי
על איזה כסף?
פסיכולוג לא יפתור לי את הבעיות
שום דבר לא יפתור אותם
ניסיתי לפתור אותם ואז הכל התפוצץ לי בפרצוף
אמא שלי העיפה אוצי מהבת לשש שעות
רבתי עם אבא שלי
רבתי עם חברות שלי
ובבית ספר ניסו לדכא אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אתה לא הראשון שמציע
אבל אני לא מצליחה להשתלב
אני לא חלק מהחברה כנראה
אתה לא הראשון שמציע
אבל אני לא מצליחה להשתלב
אני לא חלק מהחברה כנראה
אנונימית
שואל השאלה:
מבחינת ההורים שלי פסיכולוג זה כמו פסיכיאטר
הייתה לי חברה שהייתה במצב שלי והרסו לה את החיים
הכניסו אותה לטיפולים אינטנסיביים
מבחינת ההורים שלי פסיכולוג זה כמו פסיכיאטר
הייתה לי חברה שהייתה במצב שלי והרסו לה את החיים
הכניסו אותה לטיפולים אינטנסיביים
אנונימית
שואל השאלה:
הם לא מבינים את זה
הם לא יבינו את זה
אני מאפריקה כאילו אני חיה בקירות של לחץ
הם לא מבינים את זה
הם לא יבינו את זה
אני מאפריקה כאילו אני חיה בקירות של לחץ
אנונימית
שואל השאלה:
הם לא מבינים את זה
הם לא יבינו את זה
אני מרגישה *כאילו אני חיה בקירות של לח
הם לא מבינים את זה
הם לא יבינו את זה
אני מרגישה *כאילו אני חיה בקירות של לח
אנונימית
אני כל כך מבינה אותך!
את צריכה למצוא לפחות
בנאדם אחד שיקשיב לך
ושבאמת ינהל איתך שיחה
גם לי כל הזמן עונים ככה
וזה פשוט מעצבן
כשהם מספרים משהו אז
צריך להיות אכפת מהם
אבל כשאת מספרת
הם *כאילו* מקשיבים
לא באמת
זאת תחושה נוראית כל כך
באמת שלפחות בנאדם אחד
לא משנה מי זה
אם זה משפחה ולא דווקא
אלו שחיים איתך באותו בית
נגיד סבא או סבתא או דודים
מי שמתחבר אלייך
או שתנסי למצוא חבר/ה אחד לפחות
שבאמת יקשיבו
זה מאוד קשה למצוא אנשים כאלו
אבל זה לא בלתי אפשרי
פסיכולוג/ית לא כל כך עוזר מניסיון
זה מרגיש שהם מקשיבים רק כי
זאת העבודה שלהם ולא כי באמת אכפת
להם
זה גם יכול להיגרר מפסיכולוג/ית לפסיכיאטר/ית או משהו ואז יתנו לך כדורים או דברים שאת
בכלל לא צריכה
וגם אני מרגישה שאפילו בסטיפס
מתעלמים ממני כאילו מהשאלות והכל
וגם אם מישהו ישאל את אותה שאלה
אז יענו לו ולא לי
חח זה כל כך מעצבן
תמצאי בנאדם שבאמת יקשיב לך
אולי יש איפשהו באינטרנט
נגיד בפייסבוק או בכל
דבר אחר קבוצות או דפים
ששם תוכלי לספר את מה שאת רוצה
לספר ושיקשיבו לך
או שהלוואי והיה מקום שאנשים
נפגשים עם עוד אנשים כמו חוג או משהו
עם מישהו או מישהו שמנחים את זה
ומספרים שם כל מה שבא לך ומקשיבים
חח אולי יש צריך לבדוק
קיצר חפרתי xd
אבל מקווה שעזרתי איכשהו
את צריכה למצוא לפחות
בנאדם אחד שיקשיב לך
ושבאמת ינהל איתך שיחה
גם לי כל הזמן עונים ככה
וזה פשוט מעצבן
כשהם מספרים משהו אז
צריך להיות אכפת מהם
אבל כשאת מספרת
הם *כאילו* מקשיבים
לא באמת
זאת תחושה נוראית כל כך
באמת שלפחות בנאדם אחד
לא משנה מי זה
אם זה משפחה ולא דווקא
אלו שחיים איתך באותו בית
נגיד סבא או סבתא או דודים
מי שמתחבר אלייך
או שתנסי למצוא חבר/ה אחד לפחות
שבאמת יקשיבו
זה מאוד קשה למצוא אנשים כאלו
אבל זה לא בלתי אפשרי
פסיכולוג/ית לא כל כך עוזר מניסיון
זה מרגיש שהם מקשיבים רק כי
זאת העבודה שלהם ולא כי באמת אכפת
להם
זה גם יכול להיגרר מפסיכולוג/ית לפסיכיאטר/ית או משהו ואז יתנו לך כדורים או דברים שאת
בכלל לא צריכה
וגם אני מרגישה שאפילו בסטיפס
מתעלמים ממני כאילו מהשאלות והכל
וגם אם מישהו ישאל את אותה שאלה
אז יענו לו ולא לי
חח זה כל כך מעצבן
תמצאי בנאדם שבאמת יקשיב לך
אולי יש איפשהו באינטרנט
נגיד בפייסבוק או בכל
דבר אחר קבוצות או דפים
ששם תוכלי לספר את מה שאת רוצה
לספר ושיקשיבו לך
או שהלוואי והיה מקום שאנשים
נפגשים עם עוד אנשים כמו חוג או משהו
עם מישהו או מישהו שמנחים את זה
ומספרים שם כל מה שבא לך ומקשיבים
חח אולי יש צריך לבדוק
קיצר חפרתי xd
אבל מקווה שעזרתי איכשהו
שואל השאלה:
סבתא שלי דיברה איתי הרבה ועכשיו היא כבר לא יכולה כי גילו לה סרטן והיא בטיפולים כימיים והיא לא מרגישה טוב בגללם
היה הייתה ויש הבן אדם הכי קרוב שלי
אבל אני כבר לא יכולה לדבר איתה רק לפעמים
והלפעמים הזה זה פעם בחודשיים
ותודה על התשובה המושקעת
סבתא שלי דיברה איתי הרבה ועכשיו היא כבר לא יכולה כי גילו לה סרטן והיא בטיפולים כימיים והיא לא מרגישה טוב בגללם
היה הייתה ויש הבן אדם הכי קרוב שלי
אבל אני כבר לא יכולה לדבר איתה רק לפעמים
והלפעמים הזה זה פעם בחודשיים
ותודה על התשובה המושקעת
אנונימית
את יכולה לנסות לבלוט קצת, לעמוד על שלך ולהראות שאת קיימת, תנסי להכיר חברות באמת אכפתיות, אל תתני לאנשים לדרוס אותך
באותו הנושא: