יש לי גלאקסי 6 שהוא מובנה .. הסים בצד כזה אתם יודעים . בקיצור אני קניתי סים חדש כי אני עברתי חברה וזה לא קורא אותו וכל פלאפון אחר כן קורא אותו . מצד שני כל הסימים האחרים כן עובדין בפלאפון שלי . אז חשבתי שאולי הפלאפון שלי לא קורא את החברה הספציפית הזו אבל מסתבר שהנציג אמר שכן ואין מצב שלא . אני כבר לא יודעת איפה הבעיה .