8 תשובות
חח גם אני שמתי לב
זה מציק לי בעין, מקווה שזה זמני לכבוד פורים או משהו..
חח מעצבן
חחח כן אותי זה מעצבן בעין, אבל יפה מצידם לשנות קצת את הירוק הנצחי הזה למשהו יותר שמח לפורים
לא יודעת כנראה לפורים ששאךתי את השטלה שלי שקשורה לזה חשבתי שטני היחידה ששואלת וכבר נתקלתי בעוד שתי שאלות על זה לול
הם כנראה מנסים דברים חדשים באתר
רצו לעשות משהו נחמד לפורים.. מה רע.
כנראה לול
באותו הנושא: