4 תשובות
כן
אבל אחרי כמה זמן זה נמאס ואתה כבר מת למישהו שיהיה לצידך/ למישהי
אבל אחרי כמה זמן זה נמאס ואתה כבר מת למישהו שיהיה לצידך/ למישהי
גם אני אוהבת את הבדידות.
הגיוני מאוד
הגיוני מאוד
אנונימית
יכול להיות שאתה סתם אוהב את השקט ולחשוב עם עצמך, וזה ממש בסדר. אין בזה דבר רע, כל אחד צריך להיות לבד לפעמים, יש אנשים שפשוט צריכים את הלבד הזה יותר מאחרים.
הגיוני לגמרי.
באותו הנושא: