6 תשובות
אם באלך ללכת אז לכי :) אני בטוח שיהיה לך כיף
אנונימי
שואל השאלה:
מפחיד ללכת למקום כזה לבד
מפחיד ללכת למקום כזה לבד
רוצה לבוא איתי?
אנונימית
גם חבר שלי דפק לי ברז והייתי אמור ללכת לליב פארק עכשיו אני מתלבט מה לעשות
ונשארתי תקוע עם 2 כרטיסים
שואל השאלה:
עם מי את הולכת?
עם מי את הולכת?
באותו הנושא: