3 תשובות
מין טיול של"ח כזה שעושים בו כל מיני פעילויות כמו קשירות ודברים כאלה.
שואל השאלה:
למה מה המטרה של זה?
אצלנו זה היה מין טיול שבו אנחנו הולכים למקום ובונים סוג של מחנה לכיתה: בונים גדר, שער, מבנה כיתתי.. אחר כך גם מכינים ארוחת ערב לבד.
זה היה ממש כיף
אני חושבת שהמטרה היא גיבוש כיתתי