3 תשובות
מין טיול של"ח כזה שעושים בו כל מיני פעילויות כמו קשירות ודברים כאלה.
שואל השאלה:
למה מה המטרה של זה?
למה מה המטרה של זה?
אצלנו זה היה מין טיול שבו אנחנו הולכים למקום ובונים סוג של מחנה לכיתה: בונים גדר, שער, מבנה כיתתי.. אחר כך גם מכינים ארוחת ערב לבד.
זה היה ממש כיף
אני חושבת שהמטרה היא גיבוש כיתתי
זה היה ממש כיף
אני חושבת שהמטרה היא גיבוש כיתתי
באותו הנושא: