2 תשובות
אנחנו עדין בחורף אז אני מניחה שיהיה לך קר במקסימום שיהיה זה קצת שמש שתבוא לפעמים אבל עם רוחות
אז מה עשית בזה._.
נשים..
באותו הנושא: