4 תשובות
לדעתי את יכולה להביא לה משהו יותר יפה..
אנונימית
כן זה חמוד
כל מתנה שתתני למישהו זה מעשה טוב.
הפסיכולוגית שלך תודה לך מאד ותעריך את זה.
כן זה חמוד