12 תשובות
ממתי קיים 5 אגורות?
אין 5 אגורות כבר 3 שנים אי אפשק לעשות עם זה כלום
שואל השאלה:
הפסיקו לייצר 5 אגורות ב2008 נראה לי
אבל כן זה מפעם אם אתם קטנים מדיי לא תזכרו
אנונימית
חחח איזה מגניב זה כל כך ישן
תשמרי את זה, זה בטח שווה הרבה יותר
אנונימית
לשמור את זה, אחלה מטבע.

אלא אם כן התכוונת לחצי שקל במקום שקל, ואז... לחיות עם זה? סך הכל חצי שקל.
אתה יכול להביא את זה לבנק, זה בטח יגיע בסוף להתכת מטבעות ויהפכו את זה למטבע שקיים במחזור הנוכחי
שואל השאלה:
התכוונתי ל5 אגורות, זה נראה ככה אם אתם לא יודעים
נראה לכם זה שווה יותר היום?
אנונימית
אני זוכרת שהייתי קטנה בגיל 8 והייתי קונה במכולת עם החמש אגורות הזה
הנוסטלגיה
אנונימית
אני יודע איך זה נראה יש לי מטבע של 5 אגורות תקוע במנורת קריאה שלי כבר מעל 10 שנים
חח כיף לך
לי יש אוסף כסף ישן ויש לי כמה מטבעות משנת תש"ם ותשמ"ו ואני רוצה לגרום להן להתיישן יותר אבל שישארו במצב טוב ולמכור לאספנים
כנראה הם לא שמו לב כי זה דומה ל10
אבל כיף לך זה בטח שווה יותר כי לא מייצרים את זה
אנונימית
לתת לי
בא לי 5 אגורות חחח
אנונימית