6 תשובות
מה זה גיקית
מועדוני נוער עבודה מסיבות
לא זה לא ממש קשה להכיר אנשים אבל אם את ביישנית אז זה יותר קשה להכיר אנשים ככה
אם את בקטע של אנימה לכי לכנסים!
ובכללי את יכולה להכיר אנשים באתר הזה
תכתבי שאלה על נושא שאת אוהבת ותתחילי לדבר עם אנשים שמתעניינים
גיקית זה חנון
ולשואלת, אני בדיוק כמוך אני גם סוג של גיקית ובהתחלה היה לי קשה להתחבר לאנשים, מה שאני עושה זה פשוט מסתכלת על פרצופים של אנשים ואלה שנראים לי נחמדים אני פשוט ניגשת אליהם ומתחילה לפתח שיחה.. אם את רואה שלא ממש הולך לך אז תעברי לעוד כמה אנשים.
בהתחלה זה קצת קשה אבל אל תוותרי!
לאט לאט יהיה לך יותר ויותר קל להתחבר לאנשים:)
גם אני הייתי כמוך, וגם הסתרתי את התחביבים והפאנדומים שלי כדיי לא לצאת מוזרה מול ה"חברות" שלי, אבל בסוף מצאתי חברות אמיתיות שגם גיקיות.
אני ממליצה לך לנסות לזהות מי עוד גיק ולתקרב אליו, כנסים זה מקום נהדר לעשות את זה.
וגם אני אשמח להכיר!