59 תשובות
לא אכפת לי.
אני חושבת שיהיה יותר טוב עם מישהו נימול.
נימול
בטח נימול מה זה השאלה הזאת. אפילו נוצריות מעדיפות נימולים כי זה יותר אסתטי
אנונימי
לא נימול
אומרים שהסקס יותר טוב איתם
אנונימית
לא כזה משנה לי.
לא אכפת לי.
אנונימית
שואל השאלה:
גם בלי "לא אכפת לי" בבקשה (:
אנונימית
שואל השאלה:
לא כל הנימולים הם יהודים את יודעת...
אנונימית
הומו
ואני לא יודע איך נראה זין נימול
אבל לדעתי לא נימול נראה בסדר גמור, לא רואה סיבה לפסול בגלל זה בן אדם
גם ככה זין נראה כמו תולעת מה זה משנה
אנונימי
מבחינה של יהודי או לא אני אעדיף שיהיה יהודי.
פחות באלגן עם החתונות והמסורות בבית
אני לסבית אבל אם לא הייתי אני בספק שבכלל הייתי שמה לב לפרט הזה או תוהה לגביו. זה הדבר האחרון שכנראה היה אכפית לי ממנו אפילו אם אני מתייחסת רק לנתונים פיזים ולא לאישיות.
באמת שלא יהיה לי אכפת, אני לא אפסול על זה
אבל אם כבר נשמע הגיוני שאני אעדיף מישהו בלי מום, אז אני אלך על "לא נימול", רק בשביל השאלה, למרות שגם מישהו עם מום כזה לא ישנה לי, כי הוא לא בחר את זה וזה לא קריטי.
שואל השאלה:
לא לפסול מישהו לגבי זה, אלא מה הייתן *מעדיפות*
אנונימית
אז הייתי מעדיף לא נימול
שיהנה יותר בסקס
אנונימי
אין לי אמונה בזה, העיקר האופי

אז לא כזה אכפת לי
ממ
שואל השאלה:
אוח אבל אמרתי בלי כאלה. בבקשה, אם לא אכפת לכן אז אל תענו.
אנונימית
נימול
ויש לי גם נימוקים לכך -
1-נראה הרבהה יותר אסתטי מאשר לא נימול
2-מגרה יותר את הנשים
3-יש לו ריח יותר טוב (אין לי מושג איך ולמה)

אבל לא נימולים נהנים הרבה יותר כי העורלה ממש אבל ממש רגישה
אנונימית
חבל אתה צריך לקבל דעות אחרות משלך.
אם אתה אוהב מישהו נימול או לא נימול וזה משנה לך אז זאת בחירה שלך

לי זה לא אכפת כי העיקר האופי.
ובכלל נימול זה חוסר תחושה כמו נימולים בידיים
ממ
מה ההבדל?
אנונימית
מה זה נימול?
"ממ" מה השטויות האלה על נימול זה חוסר תחושה? בואי נתחיל מזה שהוא לא התכוון כמו נימולים בידיים, יש הבדל בין נימול שבא מהמילה "מילה" יענו ברית מילה מאשר נימול שבא מהמילה "נמלה" ואז זה גם לא אומר חוסר תחושה, זתומרת "נימולים בידיים" אומר שיש הרגשה של כמו רטט, מין הרגשה של "נמלים שהולכות עליך מתחת לגוף..
אנונימי שמבין
לא שכבתי אף פעם, אז אני לא יכולה להגיד מניסיון.
אבל אומרים שפין לא נימול מאפשר יותר הנאה לגבר (אולי גם לאישה? לא יודעת), ושהם לא מחפשים לאונן עם קרמים כי נוצר להם חומר מסכך באופן טבעי.
אז נראה לי שלא נימול, יותר טבעי.
אבל לא כל כך אכפת לי, ואני גם חיה בישראל, אז.
אנונימית
נימול
נימול
אנונימית
נימול
אמרת בלי להתייפיף אז... לא, אני לא אצא עם מישהו שלא נימול.
:)(
נימול.
נימול
HOH
נימול
גבר נימול
לא נימול
מה אכפת לי? אם אני אוהבת אותו מצדי שיהיו לו גם שניים
אנונימית
נימול
אנונימית
נימול
אנונימית
את אביאל זגורי.. סתם נימול
מה זה נימול?
אנונימית
שואל השאלה:
גבר שעבר תהליך ברית מילה (אין לו עורלה)
אנונימית
נימול תודה
לא נראלי שהמשפחה גם תשמור איתי על קשר אם הוא לא יהודי.
נימול
לא נימול כי אני אתאיסטית
אנונימית
חחח התחביר של המשפט לא תקין^
זה כמו לאמר 2 כפול 2 שווה דלעת
סתם מעניין אותי. למה לא נכון התחביר? לא שאני כתבתי את השאלה. האמת שמתי למשהו
מה קשור לזה שהיא אתאיסטית לבין שהיא רוצה מישהו לא נימול?
נימול
מעדיפה אמריקאים מניסיון ורובם גם ככה נוצרים לא נימולים או לא נימול
אנונימית
נימול
אני אתאיסטית אז לא כל כך אכפת (:
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שהקטע של האמריקאים ממש לא נכון.
80% מהגברים האמריקאים נימולים. (לבנים: 90%, שחורים: 73%, היספנים: 42%), והניתוח להסרת העורלה הוא הניתוח שמקיימים הכי הרבה בארצות הברית.
אבל למשל באנגליה 35% מהגברים נימולים.
אנונימית
שואל השאלה:
לא קשור לדת.
אנונימית
יהודי.
נימול כמובן^^
נימול, יותר אסטתי ויותר נקי
אני יהודיה אז נימול מן הסתם
לא נימול
סתם כי מעניין
אבל בתכלס אין לי העדפה
ברורר שנימול!
לא אכפת לי. כאילו כן, אני יעשה לבן שלי ברית מילה אבל זה לא מעניין אותי אם אתה נימול או לא
נימול.

אני מעדיפה גברים ששומרים על המסורת היהודית.
נימול
נימול.
אנונימית