הייתי ילדה ממש מוזרה לפני שנתיים , רבה עם ילדים , מרכלת עליהם וכולי. התבגרתי השתנתי לגמרי לטובה. אבל פתאום ילדים מתחילים לבוא אלי עם דברים שקרו לפני שנה שנתיים ולצאת עלי בגלל זה. אני לא יודעת מה לעשות.. זה ישמע ממש מטופש להגיד זה היה מישהו אחר לפני שנתיים , מה לעשות? אני אדם חדש היום.
19 בפברואר 2018, 13:21
2 תשובות
אם הם היו חלק מהעבר שלך תמחקי אותם אם מחקת את ההתנהגות והאופי הישנים שלך תמחקי גם אותם. הם סתם מנסים לפגוע בך ולהוריד אותך.