תשובה אחת
תראי שאת עצובה וכועסת כן זה מותר, אבל במידה.
תגידי סליחה ותסבירי בעדינות מה קרה, אמא תמיד סולחת.
אל תעשי עם אמא שלך משחקי אגו.