תשובה אחת
תראי שאת עצובה וכועסת כן זה מותר, אבל במידה.
תגידי סליחה ותסבירי בעדינות מה קרה, אמא תמיד סולחת.
אל תעשי עם אמא שלך משחקי אגו.
תגידי סליחה ותסבירי בעדינות מה קרה, אמא תמיד סולחת.
אל תעשי עם אמא שלך משחקי אגו.
באותו הנושא: