3 תשובות
וואו חחח אחת כזאת לא צריך לעבוד אצלה בכלל... תקחי את המשכורת שמגיעה לך כל כל מה שעבדת ואז תקבעי משמרות לכל השבוע שלאחר מכן ואל תלכי, תסנני אותה עד שבסוך תגידי לה שאת לא עובדת אצלה יותר ושאת מתפטרת ותהיי תוקפנית חח למה מה קרה שהיא תתנהג ככה איזה חוצפנית
שואל השאלה:
תודה את ממש הרגעת אותי :)
תודה את ממש הרגעת אותי :)
אנונימית
ברור שאת צודקת! איזה חוצפנית היא, אני לא הייתי חוזרת למקום הזה.
נזכרתי גם שלפני כמה זמן היה סיפור דומה לשלך וזה ממש התפרסם
נזכרתי גם שלפני כמה זמן היה סיפור דומה לשלך וזה ממש התפרסם
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: