2 תשובות
תני לו ללכת אבל תסבירי לו שאת רוצה להיות איתו
אוף. איזה מעצבן זה מבינה אותך את יכולה ליהיות עצובה.. תקשיבי תגידי לו שאכפת לך ממנו ואת לא תגידי לו לא ללכת *כי את סומכת עליו* אבל מיצד שני את ממש עצובה שאלו המקומות שהוא הולך גם כשיש לו חברה ועוד עם חברים.. אל תגידי לו לא ללכת כי אז יכול ליהיות שהוא יחשוב שאת מעצבנת כי זה כלום שלש חודשים ביחד אבל תפעילי רגשי מצד שני