2 תשובות
אם את זוכרת אותם למה שלא תעמדי עליהם עכשיו? תתחילי ליישם את מה שאת מאמינה בו
למה שהערכים האלה ימותו? ולמה את צריכה לפתח עור של פיל? פשוט תהיי חברותית לילדות משם. חח בתור אחת שגם הייתה מעריצה גדולה של הסדרה הזאת אני יכולה לומר לך זה שזה איכשהו מלווה אותי עד היום. פשוט תהיי נחמדה לאנשים והם יהיו נחמדים אלייך. (לא כולם אבל מסתדרים עם מי שכן:)
בהצלחה!
בהצלחה!