2 תשובות
למה היא לא עוזרת? אולי היא לא מבינה? אולי תנסי לעשות דברים שיעודדו אותך, תפרקי את זה למישהו, לחברות או משפחה, אולי הם יבינו, נסי לעשות כושר, שמעי מוזיקה מעודדת או משמחת, תראי סדרות מצחיקות, עשי מקלחת חמה
תקשיבי זאת תקופה והיא עוברת מבטיחה לך
גם לי הייתה תקופה כזאת אבל תמיד האמנתי ואמרתי שזה יעבור ויעבור
ושמעתי שירים כדי להפיג את העצב, אכלתי טוב, השתדלתי לעשות ספורט
ובאמת ראיתי את השינוי
הכל יהיה טוב ותוותרי על הפסיכולוגית זה נטו כסף לא שום עזרה.
אם את צריכה לפרוק או סתם לדבר, אני תמיד כאן :)
גם לי הייתה תקופה כזאת אבל תמיד האמנתי ואמרתי שזה יעבור ויעבור
ושמעתי שירים כדי להפיג את העצב, אכלתי טוב, השתדלתי לעשות ספורט
ובאמת ראיתי את השינוי
הכל יהיה טוב ותוותרי על הפסיכולוגית זה נטו כסף לא שום עזרה.
אם את צריכה לפרוק או סתם לדבר, אני תמיד כאן :)