9 תשובות
חח חח גם אני הייתי רעבה!
הבאתי לי דוריטוס לחדר והכל יסתדר!!!!
שואל השאלה:
הבעיה שהיה לי דוריטוס לפני כמה שעות וזה נגמר א'חח אמא אמא!:' ( אוי ליי.. עוד הצעות
ממ..
גם יש לי שוקולד לבן בחדר!
הבאתי ליתר ביטחון חח חח
שואל השאלה:
חח יש מצב את באה לצט ממליצה על משהו נמאס לי כל שנייה להיכנס לכאן זה נתקע!:/
עזבי להשמין!
קחי כרוב, תחתכי אותו לרצועות דקות ותערבבי עם קוטג'...
אחד הדברים גם ממלא וגם לא משמן!
אנונימי
שואל השאלה:
איזה כרוית ואיזה נעליים אתה רואה אותי אני שני מקלות.. חבל על הבטן היא צועקת שעות אין לי כח לקום... חח העגבנייה בתמונה מגרה..:p
וו
אלה גם לי מתאים עכשיו עגבניה...
אנונימי
תפוצ'יפס, משום מה זה הדבר הכי טעים כשאתה רעב ואין מה לאכול..
ואם את ממש ממש נועזת! תפצ'יפס עם גבינה! נשמע זוועה - זה אחד הדברים!
שואל השאלה:
אין לי תפוציפס חברה אח שלי לא ישאיר שום חטיף חי במשך שעה!