התחברות
הרשמה
גם לכם יש במצח קוו כזה שנוגעים במצח באמצע?
9 בפברואר 2018, 18:47
מצח
תשובה אחת
לכולם
T
Terrordrome
באותו הנושא:
גם לכם יש סוג של גבעה במצח מעל הגבה?
כשאני נוגע במצח שלי יש כזה קו שחותך אותו באמצע, לא רואים אותו אבל הוא מורגש כשנוגעים כאילו המצח מחולק לשתיים תגעו שנייה במצח שלכם, יש לכם את זה?
שאתם נוגעים במצח מעל הגבות באמצע אתם גם מרגישים עצם טיפה בולטת?
התפילה הזאת שעושים בחו"ל שנוגעים במצח ואז בשתי הכתפיים זה של נוצרים? אני מקווה שתבינו על מה אני מדברת...
גם לכם יש מעל הגבות במצח כמו עצמות מורגשות מעט במגע?
מתגלחים גם במצח? כי יש לח שערות במצח..
מישהו יכול להגיד לי איך להעביר מן פצעים קטנים כאלה במצח, לא נראלי שזה חצקונים זה פצעים כאלה קטנים בקושי רואים אותם רק שנוגעים בהם אז מרגישים.
בנים אם לילדה שאתם דלוקים עליה היה חצקון בולט כזה במצח היה יורד לכם ממנה?
יש לי חצקון במצח שזה כואב כשנוגעים בו מה לעשות שהוא יעלם?
כאשר יש מקום לעוד אוזן במצח, למה אין שם עוד אוזן?
תקישבו, שנוגעים לי במצח אני חמה שאני לא מרגישה טוב ואני מודדת כל פעם זו אותו מידת חום מישהו יכול לומר לי למה?