4 תשובות
לא התחפשתי שנה שעברה וגם לא השנה.
לכלום, ולכלום.
שנה שעברה לגולגולת מקסיקנית, והשנה אני כנראה אתחפש לרוצחת אבל בייסיק כזה לא משהו מיוחד, או שאני לא אתחפש.
שנה שעברה היתחפשתי לנערת האביב והשנה אני לא אתחפש אבל עם כן אז ליוניקורן