4 תשובות
כי הם לא רוצים או לא אוהבים להתחפש
יש כאלה שחושבים שזה ילדותי, אין להם עניין בזה..
אני אצטט לך את חברה שלי
" אני אישית חושבת שזה מיותר
אני לא מעוניינת להתרוצץ בתחפושת למשך שעה שעתיים שלוש גג
זה מגוחך בעיניי
אבל תעשי מה שבא לך"
אני אישית ממש אוהבת להתחפש
" אני אישית חושבת שזה מיותר
אני לא מעוניינת להתרוצץ בתחפושת למשך שעה שעתיים שלוש גג
זה מגוחך בעיניי
אבל תעשי מה שבא לך"
אני אישית ממש אוהבת להתחפש
האמת שהם כן מתחפשים אבל רק כשלא מסתכלים
באותו הנושא: