14 תשובות
קוראים לזה טעם.
הוא חתיך, אבל כל אחת והטעם שלה
גם אני חושבת שהוא מכוער! אבל כל אחת לפי הטעם שלה... אני לא אשפוט
נורא? הוא לא מכוער בכלל. יש בו ניצוץ כזה.
שואל השאלה:
איזה ניצוץ בדיוק? באמת שהוא נראה מזעזע לדעתי.
אנונימית
הוא ממש חמוד פשוט
אני מתה עליו ואני חושבת שהוא חתיך אבל כל אחת והטעם שלה.
לדוגמא חברה שלי חושבת שטיילר הקלין חתיך ואני לא מבינה מה היא מוצאת בו.
באמת שהוא יפה, טוב אבל זה הטעם שלך.. בכל אופן זה לא הכי נחמד לומר עליו שהוא נראה נורא -,-
אני לא חושבת שהוא משהו אבל האופן בו הוא משחק בזאב צעיר ממש חמוד ומצחיק
אנונימית
זה עניין של טעם, בעיניי הוא חתיך ברמות
בסדר מה מפריע לך שבנות חושבות שהוא חתיך?
כמו שאת רואה זה עניין של טעם, לא של עובדה.
אנונימית
לא חתיך אבל חמוד שבאלי לאכול תדבר הזהה הה הה
. .
הוא לא ככ חתיך.. אבל יש בו איזה משהו והוא ממש חמוד וגם בתמונות שלו הוא נראה מתוקיי.. אבל יש בנות שחושבות שהוא חתיך לדעתן וזאת דעה וטעם שלהן!
את האמת בהתחלה לפני שראיתי אותו משחק לא חשבתי שהוא משהו מיוחד... אבל אחרי שראיתי אותו משחק השתנה לי איזה סוויץ' בראש ועכשיו הוא יצור יפהפה שניתן לנו כמתנה מהאלים והוא הדבר הכי חמוד בעולם ולא יודעת... יש בו משהו מיוחד. ואני לא אומרת את זה על הרבה. חוץ מזה שזה נקרא טעם, הוא אולי לא הטעם שלך אבל כן הטעם של הרבה אחרות.
עד דילן אהובי!