התחברות הרשמה

איך השיר? אני מאוהב בו חח - קישור מצורף

28 בינואר 2018, 18:10
שירים באנגליתשירים עצוביםחוות דעת    
תשובה אחת
קוראים לך im bisexual לול ואני חושב שכולנו ראינו.
S
S0m30n3
באותו הנושא:
מה השיר/שירים שאתם הכי אוהבים לשמוע שאתם עצובים?
גם אתם אוהבים את השיר סוואג של שירה שטילמן?
איזה זמר/ת אתם הכי אוהבים ואיזה שיר אתם הכי אוהבים שלו/ה?
שיר רומנטי לאהובה - שלום, אני צריך שיר ממש רומנטי בשביל להקדיש לילדה שאני ממש אוהב.
מי אוהב את מייקל ג'קסון ואיזה שיר אתם הכי אוהבים שלו?
מי אוהב כאן את סוי לונה וויולטה איזה שירים אתם אוהבים שלהם?
איזה שיר אתם אוהבים לשמוע שאתם חושבים על הקראש\ית שלכם או מי שאתם אוהבים?
אסף קניזו מהתוכנית מטומטמת מאוהב בשירי?
רק לאוהבי הזמרת נאנסי עג'רם-איזה שיר שלה אתם הכי אוהבים?
אהלן שלום מה נשמע אתם גם אוהבים את השיר הזה שיר יפה נכון?