4 תשובות
ממליצה יותר לשתות תה..
או משהו חם שירגיע את הגרון
או משהו חם שירגיע את הגרון
עדיף שתשתי משהו חם- תה או מים חמים עם לימון. תחכי כמה ימים עד שתהי בטוחה שהכאבים פסקו.
קר עלול להחזיר לך את הצינון.
כדאי להוציא את הבקבוק מהמקר, שיהיה בטמפרטורה של החדר.
כדאי להוציא את הבקבוק מהמקר, שיהיה בטמפרטורה של החדר.
שואל השאלה:
הוא לא במקרר עכשיו שמתי לב חח, הוא בארון ככה שהוא לא קר ולא חם סביר, אני מרגישה יבשה כדאי או שעדיף שלא?
שתיתי תה ומרק כל היומיים האלו כדי להבריא אני מפחדת שזה יגרום לכאבים שוב למרות שאני רוצה משהו קר כי גם מים לא שתיתי כבר כמה ימים
הוא לא במקרר עכשיו שמתי לב חח, הוא בארון ככה שהוא לא קר ולא חם סביר, אני מרגישה יבשה כדאי או שעדיף שלא?
שתיתי תה ומרק כל היומיים האלו כדי להבריא אני מפחדת שזה יגרום לכאבים שוב למרות שאני רוצה משהו קר כי גם מים לא שתיתי כבר כמה ימים
באותו הנושא: