14 תשובות
היא כנראה עושה לעצמה פלוסים
בטח עושה לעצמה. למרות שכרגע אולי רק לי אבל יש באג שאי אפשר לעשות פלוסים או מינוסים לאף אחד
אנונימית
אלה רק פלוסים, תנשמי.
לא -,-
שואל השאלה:
מה הקשר "תנשמי" כולה אמרתי שזה נראה חשוד כי ישר אחריי *דקה* שהיא עונה יש לה פלוס אז בטוח היא עושה לעצמה, או שיש לה איזה מעריץ סודי
מה הקשר "תנשמי" כולה אמרתי שזה נראה חשוד כי ישר אחריי *דקה* שהיא עונה יש לה פלוס אז בטוח היא עושה לעצמה, או שיש לה איזה מעריץ סודי
אנונימית
מה רעע בלעשות פלוסים לעצמי ^~^
חחח עכשיו כל הבנות פה מפחדות שהתכוונו אליהן
אנונימי
מי זאת?
ומה זה משנה? אני בדרך כלל משתדלת לדרג את כל התשובות בלי קשר למי כתב, אלה לאיכות התגובה.
ומה זה משנה? אני בדרך כלל משתדלת לדרג את כל התשובות בלי קשר למי כתב, אלה לאיכות התגובה.
אפשר להיות רגועים אנשים
התרעתי למוסד.
התרעתי למוסד.
אנונימי
אנונימית גם לי זה קורה לפעמים
אנונימית
טוב תקשיבו הודעתי למשטרה ולכל היחידות הצבאיות האפשריות, אחרי ישיבת חירום קצרה שהייתה בכנסת הוחלט שאנחנו מכריזים בזאת על מבצע הפלוס כדי לברר מה קורה שם באמת! אל תיכנסו לפאניקה המבצע יגמר בקרוב.
הוראות משרד הביטחון ופיקוד העורף עד שהמבצע יגמר:
*כל משתמשי סטיפס חייבים להפסיק לעשות פלוסים לכל תשובה באתר! מינוסים מורשים לשימוש.
*אסור לשאול שאלות חדשות באתר עד שנמצא את הפושע.
*אסורה כניסה או יציאה ממערכת סטיפס, כל מי שמחובר חייב להישאר מחובר.
משתמשי סטיפס אל דאגה הבעיה תיפטר בקרוב.
הוראות משרד הביטחון ופיקוד העורף עד שהמבצע יגמר:
*כל משתמשי סטיפס חייבים להפסיק לעשות פלוסים לכל תשובה באתר! מינוסים מורשים לשימוש.
*אסור לשאול שאלות חדשות באתר עד שנמצא את הפושע.
*אסורה כניסה או יציאה ממערכת סטיפס, כל מי שמחובר חייב להישאר מחובר.
משתמשי סטיפס אל דאגה הבעיה תיפטר בקרוב.
שואל השאלה:
אנשים אני גיליתי מי זה! היא לא עושה לעצמה ויש לה מעריץ אובססיבי
אנשים אני גיליתי מי זה! היא לא עושה לעצמה ויש לה מעריץ אובססיבי
אנונימית
לא אין לי מעריץ אובססיבי אני באמת עושה פלוסים לעצמי._.
שואל השאלה:
לא התכוונתי אלייך בכלל
לא התכוונתי אלייך בכלל
אנונימית