4 תשובות
אם אחרים מחקים את ההתנהגות שלך אז כן
אבל בכללי זה נקרא סכנת חיים.
אבל בכללי זה נקרא סכנת חיים.
כן אתה השפעה רעה, גם לאחרים וגם לעצמך.
השפעה רעה זה אם אתה גורם לאחרים לעשות את זה יחד איתך, כשהם לא בהכרח רוצים או שאתה גורם להם להגזים
בעיקרון כן.
בעיקרון כן.
השפעה רעה זה שאתה משפיע על אחרים לרעה אבל מה שאתה עושה זה מסוכן
אנונימית
באותו הנושא: