תשובה אחת
לא הייתי מלצרית אבל עבדתי בדוכן אוכל
מין הסתם שלא זכרתי את כל התפריט אפילו לא חצי
וגם הייתי צריכה לזכור איך להכין, כמויות וזה
עם הזמן את תזכרי לפחות את מה שמזמינים הכי הרבה.
בהצלחה:)