4 תשובות
גיל ההתבגרות יכול מאוד לבלבל אותך, בנתיים קחי את הזמן ואל תגדירי את עצמך
תשאלי את עצמך את השאלות הבאות:
האם אני נמשכת לבני המין שלי?
האם הייתי רוצה להיות במערכת יחסים עם בני המין שלי?
האם אני רואה את עצמי מתחתנת עם בני המין שלי?
ותעני אליהן
האם אני נמשכת לבני המין שלי?
האם הייתי רוצה להיות במערכת יחסים עם בני המין שלי?
האם אני רואה את עצמי מתחתנת עם בני המין שלי?
ותעני אליהן
שואל השאלה:
יש לי חברה ממש טובה שגדולה ממני בשלוש שנים וכל פעם שהיא מחזיקה לי את היד, או נותנת לי נשיקה בראש יש לי פרפרים בבטן..
היא תמיד עוזרת לי כשקשה לי וכשאני צריכה מישהי לדבר והיא כמו אחותי הגדולה... היו לי כמה חברים בנים אבל אף אפעם לא התנשקתי. נפגעתי הרבה פעמים בחיים שלי ואני מרגישה שהיא הבן אדם היחיד שמבין אותי וכיף לי להיות איתה, הקטע הוא שאני לא יודעת אם זה בתור חברה טובה או יותר מזה. זה אומר שאני אוהבת אותה יותר מחברה הפרפרים האלה או סתם ההרגשה הטובה הזאת שיש לך מישהי או מישהו שאכפת לו ממך...
איך אני אמורה לדעת?
יש לי חברה ממש טובה שגדולה ממני בשלוש שנים וכל פעם שהיא מחזיקה לי את היד, או נותנת לי נשיקה בראש יש לי פרפרים בבטן..
היא תמיד עוזרת לי כשקשה לי וכשאני צריכה מישהי לדבר והיא כמו אחותי הגדולה... היו לי כמה חברים בנים אבל אף אפעם לא התנשקתי. נפגעתי הרבה פעמים בחיים שלי ואני מרגישה שהיא הבן אדם היחיד שמבין אותי וכיף לי להיות איתה, הקטע הוא שאני לא יודעת אם זה בתור חברה טובה או יותר מזה. זה אומר שאני אוהבת אותה יותר מחברה הפרפרים האלה או סתם ההרגשה הטובה הזאת שיש לך מישהי או מישהו שאכפת לו ממך...
איך אני אמורה לדעת?
אנונימית
היי אז האמת שאני בדיוק באותו המצב כמוך, את צריכה לתת לזה זמן ולראות מה קורה ואם את רואה שעוברות כמה שנים ואת עדיין נמשכת לבנות אז כנראה שאת לסבית/בי. אני מקווה שעזרתי לך איכשהו:)
באותו הנושא: