14 תשובות
לבת- אמה, אליס, אריה (aria), ניקול, אריקה, דניאלה, דניאל
לבן- דילן, לואי, ליאם
לבן- דילן, לואי, ליאם
שואל השאלה:
חח אליס כבר תפוס לי :)
ואני מתלבטת בין אמה לקנדי
ולבן או כריס או שם שאתם תבחרו..
חח אליס כבר תפוס לי :)
ואני מתלבטת בין אמה לקנדי
ולבן או כריס או שם שאתם תבחרו..
אנונימית
לדעתי לבת אמה זה יותר יפה, ואולי לבן הארי? זה שם נורא יפה
יאא מזל טוב :)
אני אישית ממש אוהבת את השמות:
ויקה, ביאנקה, גל (גם לבן וגם לבת) תום (לבן), הארי, אנה, ליאם, אנסטסיה, אמה, אמילי, אליזבט, סופי, סופיה, אליסה..
אני אישית ממש אוהבת את השמות:
ויקה, ביאנקה, גל (גם לבן וגם לבת) תום (לבן), הארי, אנה, ליאם, אנסטסיה, אמה, אמילי, אליזבט, סופי, סופיה, אליסה..
שואל השאלה:
אני פחות מתחברת לשם הארי
אני פחות מתחברת לשם הארי
אנונימית
יואו יואו יואו יואו שמות צרפתיים עלי!
ארי זה שם מושלם arie אני בטוח קוראת ככה לילד שלי
נתנאל nethanael
בנז'מה benjamin
שמות של בנות:
עמנואל emannuelle
אל elle כמו שקוראים לבת של בר רפאלי
אנאל annaelle
מאדיי maddeiie
ארי זה שם מושלם arie אני בטוח קוראת ככה לילד שלי
נתנאל nethanael
בנז'מה benjamin
שמות של בנות:
עמנואל emannuelle
אל elle כמו שקוראים לבת של בר רפאלי
אנאל annaelle
מאדיי maddeiie
שואל השאלה:
אני גם מתחברת לשם ג'אנל
אני גם מתחברת לשם ג'אנל
אנונימית
ג'אנל וקיגן,
זה יפייפה
זה יפייפה
לפי דעתי אמה ומייק
שואל השאלה:
מייק הוא אקס שלי...
יש לי זכרונות לא טובים ממנו אז עדיף שלא :)
מייק הוא אקס שלי...
יש לי זכרונות לא טובים ממנו אז עדיף שלא :)
אנונימית
אע לא נורא אני אקרא לבן שלי ככה כי זה שם מהמם
את יכולה לקרוא לבת מרי או מארי או איזבלה או סוזן או ז'נט ולבן הארי או רוברטו או אלברט או אלכס או כריסטיאן...
מזל טוב ובהצלחה :) ;)
מזל טוב ובהצלחה :) ;)
קודם מלא מלא מזל טוב, שיביאו רק נחת :)
לבנות: theodosia
dominique
eliza
angelique
(rio (a reason to live
abigail
ולבנים: isaac
eli (איליי)
nicholas
andres
javier (זה מספרדית אז מבטאים את זה חבייר, ובגרסה הצרפתית זה xavier)
לבנות: theodosia
dominique
eliza
angelique
(rio (a reason to live
abigail
ולבנים: isaac
eli (איליי)
nicholas
andres
javier (זה מספרדית אז מבטאים את זה חבייר, ובגרסה הצרפתית זה xavier)
אנונימית
באותו הנושא: