5 תשובות
למה לאשפז? אם את אוהבת את זה תראי. אני גם רואה את הסדרה הזאת.
הסדרה הזו נוראית, הכתיבה, הבימוי, הליהוק, חלק מהמשחק. האמת שאני אישית חושבת שזה בעיקר הבימוי והבימוי עריכה.
אבל אין לי שום דבר אישי נגד נועה קירל, אני רק מקווה שהיא אוהבת את החיים שלה כרגע כי אלה לא חיים פשוטים, בעיקר לא בגיל כזה.
אני אוהבת לצפות בסדרה הזו עם אחותי כדיי לצחוק עליה, אבל באמת יש בה משהו נחמד.
אומנית שהצליחה אך ורק בזכות הכסף..
היא שחקנית גרועה לדעתי וזמרת סבב
היא שרה טוב ויש לה קול יפה אבל שחקנית היא לא.