התחברות
הרשמה
הי כולם, עבודה ראשונה שלי ואני לא יודעת איך לחשב שעות נוספות ומה אומרים האחוזים 125% למשל, מתי ולמה. תודה לעוזרים!
18 בינואר 2018, 09:45
חוקי עבודה
משכורת
זכויות עובדים
תשובה אחת
אני מצטרפת לשאלה
מ
מודה לה' יתברך
באותו הנושא:
שלום לכולם, אני שלי (בת 11) ואני מחפשת עבודה תעזרו לי
היי, כולם אומרות את זה ואני לא יודעת מה זה "בליבריות" מישהו יודע?
יש לי מבחן במתמטיקה מחר בשעתיים הראשונות ואני לא יודעת כלום!
לתת לו סטירה על זה שהוא ניסה לנשק אותי מול כולם בפעם הראשונה שניפגשנו זה מוגזם?
האם יש חוק כזה שאוסר לדבר ערבית בזמן עבודה בחנות מול כולם?
כולם אומרים שאני שנונה ואני לא יודעת מזה אומר בכלל, מישהו יכול להסביר לי?
אני עולה לחטיבה ואני לא יודע איך להתנהג ביום הראשון (רושם ראשוני), איך כדאי לי להתנהג?
היום קניתי את החזייה הראשונה שלי, מידה A, ואני לא יודעת אם היא גדולה עלי..
יש לי השבוע ראיון עבודה, ואני ממש מבוהלת. זאת עבודה ראשונה שלי, עבודה בקולנוע, מה הולכים לשאול אותי?
יש לי חבר ואני לא יודעת כול כך מה לדבר איתו, איך להתנהג והכול תעזרו לי
היי, מזה זיקה? זה לעבודה ואני לא יודעת מה משמעות המילה ואם אני לא אדע אז אני אקבל אפס לעבודה פליז דחוף.