2 תשובות
תקשיבי, את יכולה לעזור לה עד שזה מגיע למצב שהיא מפילה אותה ואותך למטה.
זה ממש לא בסדר מה שהיא עושה, המלצה שלי פשוט תדברי איתה, תסבירי לה שזה לא נעים מה שהיא עושה...
אין לך מה לדבר איתה, זאת חברה קנאית מהסוג של האנשים הרעילים.
מה ייצא לך מהשיחה הזאת?! תחשבי בהיגיון, אי אפשר לשנות או לתקן אנשים אחרים.
זאת לא חברה, זאת מכשפה וכדאי לך להתרחק ממנה מיידית.

זכרי שחברה צריכה להיות מפרגנת, חיובית, בטוחה בעצמה וחזקה, אם היא חסרת ביטחון וחלשת אופי- ובמקרה הזה קנאית בטירוף- היא בחיים לא תוכל להיות חברת אמת. זה ברור לך, את יודעת את זה בפנים.