התחברות
הרשמה
לרוב החברות שלי יש חבר וניסיון אפילו ולי לא היה אף פעם אני נראית טוב מאוד (ככה אומרים) וכמתחילים איתי לא יוצא כלום למה?
15 בינואר 2018, 23:30
גיל 17
בטחון עצמי
ביישנות
2 תשובות
אולי את יבשה והן זורמות יותר
אנונימית
מה אני חייבת להתנה כמו פרחה אני לא יודעת זה מחרפן אותי
l
loli223524
באותו הנושא:
בנות הייתן יוצאות עם עומר חזן אפילו שהוא בוגד בחברות שלו?
באלי להתנשק עם מישהו בסילבסטר לכל החברות שלי יש חבר הכל ואין לי אפילו כיוון עזרה?
בנות, הייתן רוצות חבר עם ניסיון ועבר בזוגיות או חסר ניסיון?
חברות שלי לא רוצות לצאת למועדון או אפילו פאבים רגועים בטענה שהן לא אוהבות
אם חוטיני זה ממש לא נוח, ואפילו מציק, למה *רוב*הבנות כיום ממש רוצות ללבוש כזה?
נכון בחורה בת 23 כבר לא יכולה לפתוח קריירת דוגמנות? לרוב רוצים בנות 15 ואפילו פחות בתחילת הדרך לא?
זה בסדר שאפעם לא היה לי חבר? לרוב החברות שלי היה ולי לא..
רק למי שיש ניסיון עם זה (מקווה שלא לרובכם), איך זה להיות עם זונדה?
בבקשה תעזרו לי כמעט לכל החברות שלי יש ידידים, ולי אף פעם לא היה אפילו אחד,
זה נחשב כיאלו סבבה או קצת שאני נפגשת עם חברות פעמיים/שלוש בשבוע כזה, לרוב פעמיים?
למה אני מרגיש שרוב הזמן אני נותן אהבה להמון אנשים ואפילו תודה אני לא מקבל. אפילו שכולם אומרים שיש לי אחלה אופי ובכל זאת.