2 תשובות
רואה סדרות.. יוטיוב.. bf3 ^_^

או... אם יש יום יפה אז יוצא עם האופניים להרים.
מציק לאחי הקטן שבאלי
מיתאמן מכין לאכול
שוטף כלים אם צריך
יש הרבה..