תשובה אחת
לא יקרה כלום, אתה פשוט לא תקבל מתנות...
וגם לא יקרה כלום כי אין סנטה קלאוסxd
סנטה קלאוס זה ההורים, והם תמיד יקנו לך מתנה, גם אם היית שובב וגם אם היית טוב..
וגם לא יקרה כלום כי אין סנטה קלאוסxd
סנטה קלאוס זה ההורים, והם תמיד יקנו לך מתנה, גם אם היית שובב וגם אם היית טוב..
באותו הנושא: